‘t Roefke

‘t Roefke was voorheen het clubblad van onze scoutinggroep. Het blad, met alle nieuwtjes, verhalen, foto’s, foefkes en weetjes van de St. Michiel & Lioba groep! Het blad waar elke Harlinger scout trots op is! Het blad wat altijd bovenaan in de leesmand lag! Het blad waar om gevochten werd zodra het door de brievenbus wordt geschoven! Het enige clubblad wat door het Koninklijk Huis wordt gelezen! Zelfs aan boord van Air Force One lag ie bovenaan de stapel! Het enige echte blad van St. Michiel & Lioba! Maar zoals aan alle mooie dingen kwam ook aan ‘t Roefke een einde.

Gelukkig zijn er nu weer twee heldinnen die ‘t Roefke nieuw leven in hebben geblazen! In een geheel nieuwe stijl wordt deze elke maand uitgegeven! Ook is het blad hier weer terug te vinden voor degene die ‘m gemist hebben. Verspreid het nieuws! Verteld het uw naasten! Schreeuw het van alle daken!

Roefkes 20213

Roefkes 20203